خدا

 

 

 

 

به راستی
با کدامین کلام مقدس نوشته میشوی ؟
ای یار
و در وراء کدامین نام نهفته است ؟
مفهوم بی دریغ و صریح
زیبائی بی شکست تو
که عشق را الهام می بخشد
و ملائک را مسحور میسازد .
نامت
کلید آشتی است
ای آنکه همه رازها را میدانی .
ای سراپا ابهام
ای سراسر برهان .
در تقدس روحانی کدامین کلام نهفته است
راز بزرگ دستهایت
که می آفریند
و شعر بلند آفرینش را
بر آسمان نقره دوزی شده شبهای مهتابی
سیم گون
می نگارد
و حیات جاری هستی را
به نظم می آورد .
ای شاعر منظومه بلند از ازل تا به ابد
نامت
راز عشق است
که در هیئت معمائی بزرگ
برهنه و درخشان
جاری میشود
و شکل می گیرد
و در ازدحام همه پاسخهای درست
بی جواب میماند .
ای محبت بی مرز
که دریای گوارائی
و من
در تو
از عطش میمیرم .!

من
در وسعت بی حصر تو
شکستم .
هزار پاره شدم
و هزاران هزار ذره

که با هزاران دهان باز مانده از بهت
ثنا گوی عشق تو باشم .
ای معشوق همه جانهای عاشق
آیا
با دستی به کوچکی یک برگ
آیا
می توان گرفت
گوشه ای از دامن حمد تورا ؟
ای بهار لایزال
در کجای سبزی دستهایت
پنهان است
راز رویش ؟
می دانم
که اگر
تمامی قلبهای جهان
تو را دوست بدارند
بهای اندکی
تنها اندکی
از مهر تو نخواهد شد .
ای آنکه سرخی همه عشقهای جهان
از آن تواست .
ای رجعت شب
ای برهان آفتاب
ای مالک یوم و زمان
ای وسعت بی حصر
ای محبت بی مرز
ای مدار خون بسته
ای نبض هستی
ای حکمران ملکوت
ای حاکم مطلق
ای زیبای بی شکست
ای تنهای جاودان
ای جاودانه تنها
ای عدالت بی دریغ
و تو ای
معشوق همه دلهای عاشق
از ازل تا به ابد
توئی که خدائی .
 

 

  

نظرات 11 + ارسال نظر
رامین جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری
به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
اگه موافق تبادل لینک یا لوگو هستی
منو به نام
ورود دخترا اکیدا ممنوع! لینک کن
بعد خبرشو بده من با چه اسمی لینکت کنم



میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟
آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=22415

غریبه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به سکوت عزیز

خوبی شکر خدا
خدارو شکر که خوبی...

مناجات قشنگی رو انتخاب کردی خیلی زیبا بود....

ای خدا کمکم کن تا حتی در بخش کوچکی از مسیرم به نوعی در هر روز با عملی نشان دهم که بیشتر از همه دوست دارم

و با تکیه بر ایمانم هر امتحانی را تحمل خواهم کرد
بگذار تا هر روز گوش به فرمان تو باشم
و در هنگام نماز حضورت را در کنار خویش احساس کنم
اه،ای پروردگار بی همتا،صدایم را بشنو و مرا لایق محبتت گردان

موفق باشی

ملک محمد جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ق.ظ

سلام بر سکوت دل
اول بگم که چه عکسی قشنگی گذاشتی ممنون

دو هم مطلبت هم خیلی زیباتر از عکس بود

بازم ممنون

از خودتونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و خانم خیلی بلایی .............

آره رفته بودم مچ شاگردام را بگیرم ....

مریم جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ق.ظ http://www.raze-nahan.blogfa.com/


سلام
سکوت دل عزیزم ممنون از حضور گرم و پر مهرت . خیلی خوشحال شدم وقتی کامنت تأمل برانگیزت رو دیدم

کوچک تر که بودم ... ایمانم بزرگ تر بود
بادبادک که می ساختم ... تردید نداشتم که باد هست
ایمان داشتم بادبادکم بالا می رود ... تا آن دورها !
امروز باد هست ... ولی ته دلم می لرزد
می ترسم بادبادکم بماند و ... !!
ایمانم کجاست ؟!

فرزاد جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
چه عجب بعد انقدر رفت و آمد با بانو یکی از آشناهاشون هم به من سر زد.
خوب پیش میاد شما اولین نفر نیستید که استاد رو نشناختید

موفق باشید

miniatorang شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ق.ظ http://miniatorang.blogfa.com

سلام سکوت دل
خوبی؟
ان شا الله که همیشه خوب باشی

فقط میتونم بگم خوش به سعادتت که بانوی سیب رو داری
قدرشونو خیلی بدون.

مرسی که به من سر میزنی.
تا بعد یا حق.

بزرگ شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ http://abrovan.blogfa,com

درود
شعربسیار زیبایی بود...چقدر سبک این شعر برایم آشناست..گویی سالهاست که شاعرش رامیشناسم،هرچند که نامش را نمیدانم.....
همیشه به این فکر میکنم که خدای بزرگ،با دیدن این گونه اشعار چه خواهد اندیشید؟
بدرود

miniatorang یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ http://miniatorang.blogfa.com

سلام سکوت دل
چه عکس قشنگی گذاشتی

من که اصلا یاد ندارم عکس بزارم ( خودم رو لو دادم ! )
مرسی اومدی

غم همیشه هست فقط نوعش عوض میشه.
تا بعد.

مریم چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ق.ظ http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام به سکوت دل عزیزم
من هر روز به شما سر می زنم !
بانوی سیب برای من عزیزند و شما هم !... که عروس ... نه ! دخترشان هستید! ...
منتظر آپ جدید شما هستم
شاد باشید .

مبینا چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام وای چه وبلاگ قشنگی داری عجب عکسای نازی ...چه شعر های عاشقانه زیبایی

تبریک میگم خیلی لطیف نوشتید

بازم میام اما من وبلاگ ندارم.....

فاطمه شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ق.ظ http://refagat-dosti

سلام
عالی وزیباست موفق باشی در این راه
با اجازتون از این مطلب کپی گرفتم ولینکتون دادم
به ما هم سر بزنید
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد