ارتباط خالصانه

 

 

 

چند وقتی میشه مشکلات دست از سرم بر نمی دارن .

دیگه نا امید شده بودم.کارم شده بود فقط غصه خوردن و گریه کردن. اما فکر و یاد خدا دلگرمم میکرد و کسی که در کنارم بود اون یه نفر بانوی سیب بود بانویی مهربان که منو بعد از خدا یاری میکنه تنها اون بود که منو آروم می کردو به من امیدواری میداد و از من میخواست امیدوار باشم و مثبت نگاه کنم به اطرافم . به حرفای دلنشینش گوش کردم و مثبت اندیشیدم تا این که تو شبهای قدر خوابی دیدم که فکر میکنم خواب نبودم بیدار بودم خواب دیدم بی حرکت دراز کشیدم نمی توانستم هیچ حرکتی کنم بانوی سیب و همسرم دقیقا کنارم نشسته بودن و منو نگاه می کردند و مادرم دورتر از ما نشسته بعد صدای مردی را واضح شنیدم که میگفت این دو نفر مواظب تو هستند و در کنارت اما اون که دوره نمیتونه می خواد اما نمیشه بعد گفت سکوت کن در برابر هر گفته ای حتی اگر اون کلام تهمتی به تو باشد چندین بار تکرار کرد سکوت کن همه چیز درست میشود . وقتی بیدار شدم آنقدر گریه کرده بودم که تمام صورتم خیس شده بود و من در برابر تهمتی که به من زده بودند سکوت کردم وهمه چیز درست شد از اون شب احساس خاصی دارم نظرم نسبت به خیلی چیزا عوض شده بزرگ شدم از نظر فکری و ایمانی خدایا شکرت

بعد از اون شب یه خواب دیگه هم دیدم شب بیست و سوم قدر بعد از نماز وقتی خوابیدم  تقریبا مثل همون خواب قبلی اما خیلی روشنتر و واضح تر صدای اون مرد دقیقا کنار گوشم بود که زمزمه میکرد سکوت کن آروم میشه . 

وجود خدا را بیشتر از همیشه احساس میکنم . 

و حالا آرامم و خوشحال. 

( کسی که سالهاست باعث مشکلات زندگی من است این بار موفق نشد با تهمت زدن به من بار دیگر زندگی منو ..........    به خاطر ایمانم که تقویتش کردم.) 

 

حلا به همه توصیه میکنم خالصانه تر با خدا ارتباط بر قرار کنید. 

 

موفق باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
م.مهتاب پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.mmahtab.blogfa.com/

من به عشق منتظر بودن همه صبر وقرارم رفت

پژمان پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ب.ظ http://mihan.blogsky

سلام خسته نباشید
از حضور و اظهارلطف و نظر سرکار سپاسگزارم

خداوند میفرماید:
ان مع العسر یسرا
بدرستیکه با هر مشکلی آسانی خواهد آمد
صبر و تحمل خصیصه زیبا و نیکویی است که پس از آن حلاوت و شیرینی آن صبر و سکوت چشیده میشود
در حقیقت یکی از مراتب مومن این است که در مشکلات و مصائب صبور باشد و به خدا توکل کند و در همه مسائل آرامش و وقوف داشته باشد

انشاءالله این موهبت الهی در دلتون جاودانه باشه

در مورد وبلاگ حاضر حقیر
حقیقتا وبلاگ میهن دوستی دلنوشته خودم نیست و خواستم تا مکانی باشه برای همفکری و تلاقی افکار و اندیشه ها و محلی برای بحث پیرامون آنچه که داشتیم و آنچه که داریم و آنچه که از دست دادیم و طلب نظرات در خصوص اینکه برای این وطن عزیز چه باید کرد

موفق باشید

غریبه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام عزیزم

با خوندن خوابت با اینکه برام خودت تعریف کرده بودی بازم گریه کردم و برای تو زندگی قشنگت دعا کردم..من همیشه تا توان در بدن دارم پشتتونم و تنهاتون نمیزارم ...از اینکه اینهمه به من لطف داری ممنونم امیدوارم که لایق این تعریفت باشم مسئولیتم رو سنگین تر کردی عزیزم

برای اونی هم که تهمت میزنه مثلی هست میگه چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی

اونم یه روز به اشتباهش پی میبره تو بزرگوار باش

فدات شم هر سه تونو دوست دارم

م.مهتاب دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.mmahtab.blogfa.com

سلام فکر کنم شما پیش تر ها هم به من سر می زدید اگه اشتباه نکنم البته با یک وبلاگ دیگه درسته
موفق باشید وپایدار

نادری سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ق.ظ http://raahefalaah.blogfa.com

سلام
خوش بحالتون کاش همه مشکلات ماها با چنین عنایت هایی حل می شد .
خوش به حالتون به خاطر داشتن چنین همسری دارین و در کوران مشکلات مثل کوه پشت سرتون ایستاده
خوش به حالتون که غیر از دوستی نسبتی هم با بانوی سیب خواهر مهربون ماها دارین کاش هرکسی یه خواهری یا دوستی یا فامیلی مثل ایشون داشت !!
بنده که بالشخصه از منش و نظرات ایشون خیلی استفاده می کنم
اما یه توصیه :
اگه دلتون می خواد این عنایت ها ادامه داشته باشه نباید این خواب ها رو به کسی بگین چون این قبیل ارتباطات کاملا تجربیات شخصیه و سری هست بین خدا و اون بنده مخصوص اش و خدا دوست داره این راز بین اونا بمونه و سر بسته موندن این راز ها رمز تداوم اونه در ضمن ظرفیت افراد رو هم باید در نقل این نوع قضایا در نظر گرفت هرکسی قابلیت فهم و باور این نوع ارتباطات روحی رو نداره
هرکه را اسرار حق آموختند
مهر کردند وزبان اش دوختند


التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد