یاد خدا آرامش بخش قلبهاست

 

  

 

 

 

ای مهربانترین مهربانان! 

 

از تو می خواهم در این اتصال عاشقانه با من شریک شوی. 

 

تا مانند تو بی قید و شرط ، بی چشمداشت، بی اجبار و بی قضاوت دوست بدارم و  

 

خود را همینطور که هستم بدون هیچ پیش داوری بپذیرم،  

 

زیرا زمانی که خود را داوری می کنم خویشتن را گناهکار و مستحق مجازات میابم. 

 

ای آفریدگار بزرگ 

 

به من یاری ده تا دیگر آدمیان، به ویژه نزدیکانم را همان طور که هستند بی قضاوت  

 

بپذیرم 

 

و دوستشان بدارم زیرا اگر داوریشان کنم آنان را نیز گناهکار یافته و سرزنش میکنم.

نیایش

 

 

به من توفیق تلاش در شکست

صبر در نومیدی ، رفتن بی همراه
کار بی پاداش ، فداکاری در سکوت
خوبی بی نمود ، مناعت بی غرور
تنهایی در انبوه جمعیت
عشق بی هوس و
دوست داشتن بی آنکه دوست بدارند
روزی کن

آرام

 

 

 

 

دریا هر چقدر آرام باشد مطمئن باش که تمساحی زیر آن خفته است.