لحظه آبی عشق!

 

 

 

هنوز گوشم از گفتگوی بی گریه مان گرم بود!
از جایم بلند شدم،
پنجره را باز کردم
و دیدم زندی هم هر از گاهی زیباست!
شنیدم که کلاغ دیوار نشین حیاط
چه صدای قشنگی دارد!
فهمیدم که بیهوده به جنون ِ مجنون میخندیدم!
فهیدم که عشق،
آسمان روشنی دارد!
رو به روی عکس ِ سیاه و سفید تو ایستادم،
دستهایم را به وسعت ِ « دوستت می دارم!» باز کردم،
و جهان را در آغوش گرفتم!?
 

 

یغما گلرویی

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بیتوته سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://beytooteh.blogfa.com

سلام. من از طریق وبلاگ بانوی سیب با وبلاگ شما اشنا شدم. اومدم بگم مادر شوهر خیلی خوبی دارید و ای کاش من هم یه مادر خوبی مثل اون داشتم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ب.ظ http://eshgheraul.blogfa.com

بعد از این بال من و آبی عشق هم صداست با همه پنجره ها

سهیل دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ http://sobhe.blogfa.com/


سلام
و اینگونه بود که عاشقی آغاز شد.
ممنون از حضورتون و تشکر بابت لطفی که دارید . مطالب این چند پست اخر را مطالعه کردم . پست گفتگو با خدا و متن ان همیشه برایم زیبا بوده و همیشه زنده کننده خاطره ایی برایم هست چون اون جمله اخرش را (فقط بدانید که من اینجا هستیم , همیشه) یک جایی بیان کردم و خدا را به عینه در کنار خودم دیدم . اما اون مطلبی که در پست "ارتباط خالصانه" نوشته بودید حس و حال خاصی بهم داد. خوشا به حالتون که اینقدر صادق و پاک دل هستید که اینگونه و در اون شبها و زمانها خاص راهنمایی می شوید و خدا اینگونه به همراه شماست .
التماس دعا .
میزبان هر روز شما باحافظ :سهیل

سکوت سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ق.ظ

کاش منم میتونستم دستام رو به همون وسعت باز کنم ...حیف که نمیتونم مثل کسی که بال وپرش شکسته ...دوست دارم در آغوش بگیرم ولی ....


سلام سکوت دل عزیز
راستش خانومی من چندباری اومدم واز وبلاگ قشنگت دیدن کردم ولی نه که خجالتی هستم روم نشد کامنت بذارم . خوشحالم که بانوی غریبه ی مهربونم واسطه ی این آشنایی شدن .
شرمنده اوضاعمو میدونین حتما دیگه مثلا درس میخونم انشالله کارام روبراهتربشه خدمت میرسم وبه دوستان بیشترسر میزنم
شادباشی وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارت

آریان یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.ZirePoosteEshgh.Blogfa.Com

_____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
Zire Pooste Eshgh@_____

با سلام
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد