یادگار

 

 

اگر هر دم نفسهایت به داغستان لبهایم گل تبخال رویاند،

من این تبخال شیرین را که تنها یادگار توست به دنیایی نمی بخشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نادری دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://raahefalaah.blogfa.com

سلام
یه چند وقتی می شه با وبلاگتون آشنا شدم
اینکه الان نظر می دم علت داره !
ببخشید بی پرده می گم شاید هم رای اولین بار زیاده روی می کنم ولی بهتره با کمی حوصله خرج دادن یا بازبینی در سلیقه خودتون و در نظر گرفتن اینکه مخاطباتون می دونن مدیر این وبلاگ یه خانوم اهل ذوق وقلمه شاید اگه یه تجدید نظری در انتخاب عکس هاتون بکنین بد نباشه چون مطالبی که انتخاب می کنین خیلی پرمغزن ولی مطالب عمیق با عکس های خوب معنای بهتری پیدا می کنن .
برای القای مطالب حسی وعاطفی و بقول معروف عشقی عکس های خیلی بهتری میشه پیدا کرد .
من دوستای دوستانم رو دوست خودم می دونم والا جسارت نمی کردم
اگه نخواستین کسی نظر بنده رو ببینه تاییدش نکنین ولی خودتون یه فکری در مورد گفته های بنده بکنین

ممنون

admin چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ق.ظ http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.p30stars.net

یه بار این تبلیغ و واسه من گذاشتید بازدید کردم خوشم اومد ثبت نامم کردم .
شما لطف کنید یه سر به وبلاگ فصل گناه بزنید بد نیست .
ممنون

نادری چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
۱- فکر کنم با تغییر قالب مشکلتون حل بشه اگه قالب خوب خواستین بگین براتون کدش رو بفرستم اگه حل نشد باید با مدیر بلاگ اسکای تماس بگیرین ممکنه مشکل از سرور باشه .
۲- امیدوارم جسارت منو ببخشید ولی من فقط در مورد افرادی که فکر می کنم حرفم تاثیری روشون بذاره جسارت می کنم و می گم حیفه با این مطالب قشنگ و احساسات لطیف شان نوشته هاتون و خودتون پایین نیاد اینکه می گین سلیقه ها متفاوته قبول ولی حریم هایی هست که باید حفظ بشه مثلا عکس تبادل بوسه بین یه آقا و خانوم اگگه تو وب یه پسر نوجوون باشه شاید قباحتش کمتر استفاده از همون عکس توسط یه دختر خانوم نوجوان باشه وقتی همون عکس توسط یه خانوم متشخص باسواد متاهل گذاشته می شه به نظر من قضیه یه کم فرق می کنه !! البته صاحب اختیار شمایین .
۳- عکس مال خودمه و معمولا در بازه های زمانی خاص به دلایلی که اگه مطالب قبلی منو خونده باشین عوض اش می کنم و همیشه از عکسای جدید استفاده می کنم .
۴- شما اون آقا روتو کدوم شهر تو مطب دیدین بفرمایید تا بنده عرض کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد